Sokszor felmerül az a kérdés, hogy hol érdemes jelenleg reklámozni Szombathelyen. Nincsen egyetlen helyes válasz, hiszen minden vállalkozásnak más és más felület a hatékony.


Célcsoport

Mielőtt reklámozni kezdenél, gondold végig, hogy kik a célcsoportod és ők hol érhetők el.
Képzeld el a tökéltes vásárlódat! Mivel foglalkozik? Mi foglalkoztatja? Mit csinál a szabadidejében? Milyen médiát “fogyaszt?” Ha ezek a válaszok megvannak a fejedben, akkor szombathelyiként tudni fogod, hogy hol találod a potenciális vásárlókat.


Csak az online

Bár az online jelenlét természetesen elkerülhetetlen, ugyanakkor nem szabad a marketinget csak az online térre korlátozni! Mindenképpen azt javaslom, hogy ha a helyi piacra koncentrálsz (tehát például nem egy szombathelyi székhelyű webshopot üzemeltetsz országos kiszállítással) akkor válassz offline hirdetési formákat is!


Kipróbáltam, nem megy
Ha csak 1 hónapig hirdetsz valahol, abból hosszú távú következtetéseket nem igazán lehet levonni. Azt tanácsoljuk (egyrészt) a kedvezőbb hirdetési árak érdekében, hogy minimum 3 hónapos tesztidőszakot hagyj egy felületre. Ezen időszak alatt végezz apró módosításokat és figyeld meg, mi az ami igazán hatékony számodra.


Új lehetőségek
Időről időre megjelennek a városban új hirdetési felületek, érdemes ezeket az elsők között bevetni, mert nem csak a Te hirdetésed, hanem maga a hirdetési felület az újdonság erejével hat az emberekre, jobban felfigyelnek rá (pl.: ledfal)

Mérések
Végezetül fontos, hogy mérd vissza az eredményeket és ezt követően dönts arról, hogy hosszú távon is alkalmazol e egy bizonyos hirdetési formát!
Ami működik, azt pedig folyamatosan alkalmazd, ne csak néha néha.